Dünya

Yolcu360 Araç Kiralamada Dünya Liderleri Arasında

Dünyanın en büyük seyahat platformları ile mutabakat zaptı imzalayan Yolcu360, döviz gelirlerini artırdı ve ihracattan pay aldı. Yolcu360, 2022 yılında da büyüme hızını kesmedi. Türkiye pazarında 2021 yılına göre yüzde 250 büyüyen Yolcu360, “Araç kiralamak ne kadar kolay!” stratejik amaçları doğrultusunda operasyonunu tüm dünyaya taşımıştır.

Misafirlerine bir dakikadan daha kısa sürede araç kiralama deneyimi yaşatan Yolcu360, 2022 yılında yerel pazardaki başarısını küresel pazara taşıyarak istediği büyüme ivmesini yakaladı. Türkiye’nin en büyük araç kiralama platformu Yolcu360, şimdi de en küresel pazarda güzel!

Yolcu360 CEO’su Umut Yıldırım, küresel ölçekte seyahat sektörü ve araç kiralama alanında yeni hizmetlerle tüm dünyada büyümeye devam ederek şirket cirosunu milyar seviyesinin üzerine çıkarmayı hedeflediklerini belirtti.

“2022 Yolcu360’ın dünyaya açıldığı yıl oldu”

2015 yılından bu yana araç kiralamayı herkes için daha kolay ve erişilebilir kılmak hedefiyle faaliyet gösteren Yolcu360, 2021 yılında 6 milyon dolarlık yatırımla global operasyonunu büyütme hedefini açıkladı. 2022 yılında bu amaca uygun adımlar atıldı ve entegrasyonlar tamamlandı. global araç kiralama firmaları ile tüm dünyada gerçekleştirilmiştir. 2022 yılında Türkiye dışında 282 şehirde araç kiralama deneyimi sağlayan Yolcu360, global bir şirket haline geldi. Dünyada bir yılda yüzde 1732 büyüme olduğunu belirten Umut Yıldırım, “2021 yılında tüm ekip arkadaşlarımızla birlikte global pazardaki hamlelerimize odaklandık çünkü Türkiye araç kiralama operasyonumuz şimdiden büyük bir başarıyla devam ediyor. . 2022 yılı Yolcu360’ın dünyaya açıldığı yıl oldu ve 2023 hedefimiz dünya araç kiralama pazarının önemli oyuncularından biri olmak” dedi.

Yolcu360’ın Kurumsal Araç Kiralama Projesi 6000 kurumun hizmetinde.

Yolcu360, 2022 yılında operasyonel başarısını perçinleyerek firmaların ve acentelerin araç kiralamasını çok daha kolaylaştıran B2B (Business to Business) çalışmalarında anlaşmalı olduğu kurum sayısını artırmıştır. B2B operasyonuna dikkat çeken Umut Yıldırım, “Yolcu360 ilk günden beri teknolojiden misafir memnuniyetine kadar pazarın dinamiklerini değiştirmeye odaklandı. Firma ve acentelerin araç kiralamasını da kolaylaştırdık” dedi. söz konusu.

Yolcu360, 2021’de 187 olan kurumsal anlaşmalı müşteri sayısını 2022’de 6000’e çıkardı. Acenteler ve kurumsal firmalar yolcu360 ile araç havuzlarını oluşturup 7/24 Yolcu360 ayrıcalıklarından faydalanabiliyor. Yolcu360 Partner, artık onlarca şirketin market yazılımlarına entegre bankacılık uygulamalarında analiz partneri olarak hizmet veriyor.

Misafir memnuniyeti takıntısı amacına ulaştı

Yolcu360’ın başarısının en değerli bileşeninin kurulduğu günden bu yana tutkuyla benimsediği misafir memnuniyeti saplantısı olduğunun altını çizen Umut Yıldırım, “Misafirlerimizin koşulsuz memnun kalacağı bir deneyim sunarak tavsiye edilen bir firma olmak. her açıdan mutlu olmak, tüm süreçlerin odak noktasıydı. Buna teknolojik altyapı ve misafir etkileşim kalitesi dahildir. Bu nokta bizim için takıntının en üst düzeyiydi ve sonuçlara baktığımızda tutkulu misafir mutluluğu ekibimizin başarıya ulaştığını görüyoruz.” terimleri kullandı. 2022 yılında Yolcu360’ın misafir memnuniyet oranı yüzde 97 oldu. Google Play ve Apple Store’da Yolcu360 uygulamasının 2022 puanı 4,7 iken Google Business memnuniyet puanı 4,6 oldu.

Yolcu360’ta 2022’nin öne çıkanları:

* 2022 yılında bir önceki yıla göre %250 büyümüştür.

* Dünyanın Başkan araç kiralama platformu Yolcu360, 2022 yılında misafir memnuniyeti odaklı ve ödüllü misafir hizmetleri yaklaşımıyla öne çıktı. 5 üzerinden ortalama 4,8 kullanıcı teklif puanı ile misafir memnuniyeti açısından en uygun araç kiralama platformu unvanına sahiptir.

* Yolcu360 Günler kampanyası ile Yolcu360, bir günde 12.000 misafir için araç kiralama rezervasyonu yaparak kendi rekorunu kırdı.

* Sektördeki en kolay entegrasyon yöntemi ile kurumlara teknolojik altyapıyı sağladı.

* Acente paneli yaptığı çalışmalarla acentelerin gelirlerini artırmış, 5.000’den fazla acente ile dağıtım kanalı anlaşmaları imzalamıştır.

* Tüm çalışanlarını şirkete ortak etme vizyonuyla 2021 yılında kurulan Yolcu360, çalışanlarına ortak olma kararıyla 2022 yılında şirkete katılanlara da hisse dağıttı.

* Yolcu360, GPTW (Great Place to Work) anketi sonucunda yüzde 87 çalışan memnuniyeti oranı ile 2022 Best Bosses listesinde yerini aldı.

 

Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu